Ajjemen, skit ner er.

Missförstå mig nu inte. Jag uppmanar inte er läsare att faktiskt skita ner er.
Ajjemen, Skit ner er är däremot namnet på en ny Ep från rapparen Ten-Brink.

Ten-Brink är en rappare som varit synts på den svenska rap scenen i bra många år nu. Många kanske känner igen honom som snubben som ofta gästade Fronda's låtar eller alternativt producerade dem.
Men senaste tiden har det varit tyst gällande artisten. Jag har då i alla fall varken sett eller hört någonting från honom på sjukt länge. Men nu är en Ep här och naturligtvis var jag ju tvungen att spana in den.

Det är någonting med låtarna som jag inte riktigt gillar. Kanske är det de stundtals sega eller snarare, annorlunda, flowet som inte faller mig i smaken... Ja, så måste det vara.
Men i övrigt så gillar jag detta starkt. Jag kanske inte skulle lägga in Ep:n på mobilen och pumpa dagarna i ända på jobbet, men den är ändå värd flera lyssningar och kommer sparas på datorn.

Ladda ner ep:n genom att klicka på bilden nedan:




Jag rekomenderar låtarna Vuxenliv och Fan vad bra du är som gästas av Fronda.
Och för er som vill ha ett litet smakprov innan ni orkar anstränga klick-fingret och ladda ner, så kommer det här:



/Rigge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0