Sinister - Biografi (Veckans-Släpp)





Det är en ny vecka och det är klart en ny låt ska upp med.

 

Idag släpper vi en "osläppt" Sinister låt vid namnet Biografi.
Beatet är producerat av Sinister själv, jag har mixat om den då jag fortfarande hade originalfilerna kvar.

 

För er som inte vet vem Sinister var så har ni missat en av dom mest kreativa och tightaste rapparna i vårat kollektiv. Han var före sin tid med mycket, han skapade beats, spelade musiken och rappade. Han var kärnan i gruppen ,den som höll oss samman, våran vän.

 

När Anton gick bort så var det svårt att tänka sig gruppen utan honom, den gruppen som han i stort sett ledde. Vi lärde oss mycket av honom och hans vision. Anton finns fortfarande i våra tankar när vi skriver, lyssnar på beats, rappar och umgås.

 

Här kan ni höra låten:

Sinister - Biografi by Badaboom



Anton "Sinister" var och förblir elden som motiverar mig och mina grabbar.
Så om du ser detta kompis! Så vill jag bara säga att vi saknar dig, Anton.




Lyssna på låten och glöm inte att kommentera.

/Enigma


Kommentarer
Postat av: Valle

soft låt måste jag säga, riktigt synd att man inte fick träffa honom, kunde lära sig en del.

2010-10-11 @ 00:09:09
Postat av: Mr. B

Tungt levererat som alltid! Vila i frid broder, du kunde musiken <3

2010-10-11 @ 08:58:08
Postat av: dynamayk

big up, respect på de här grabbar

2010-10-11 @ 14:38:11
Postat av: Hajjen

Gött! bästa låten :D:D velat höra den as mkt. gött äntligen nått nytt i mp3n. =) tack :D

2010-10-11 @ 19:40:58
Postat av: Franco

big up sinister

2010-10-12 @ 01:34:23
Postat av: Codein

Thx brush !



R.I.P svenske primo !

2010-10-12 @ 12:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0