Grattis, Vikke!

Tänkte passa på att ge ett shout out och ett stort grattis till vår Badaboom kollega, Vikke, och hans sambo Jennie som numera är tvåbarnsföräldrar!

Jupp, i förrgår så föddes Vikke's andra dotter. Så nu har vi två blivande Badaboom:are som ska fortsätta bära namnet då vi grabbar blivit gamla och grå, eller?

Det känns bara som igår då Melanie (Vikke's första dotter) föddes och nu har de ett nytt barn, sick.
Tiden går för fort, alldeless för fort!...Låt oss göra en deal gubbar, då det nyfödda barnet är i 4 års åldern (helst tidigare) så ska vi ha slått igenom, right? Och folket där ute är med oss och hjälper oss på vägen, right?!

Det är ca 9 år sedan som Vikke och Jennie blev ihop, och alltså ca 9 år sedan som jag träffade Vikke.
Känns verkligen helt absurt att tiden gått så fort. Det var ju inte alls länge sedan vikke introducerade mig för hela Hip hop kulturen med 2pac i fokus, eller?
Det var ju inte alls länge sedan jag och Danyh kikade genom nyckelhålet och var riktiga skitungar då Jennie och Vikke var ensamma på rummet, eller?

Men tiden har gått fort och nu har de redan sitt andra barn. En ny unge som ska växa upp med Badaboom musiken och senare kunna skryta i skolan och säga "Enigma är min pappa, och jag känner hela Badaboom. Thats right, u heard me!"

Haha, nej men seriöst....
Vikke min vän, jag vill bara gratulera dig och Jennie ännu en gång. Och jag önskar er all lycka tillsammans med er nya/utökade familj.

/Rigge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0