Gorilli - Allting går åt helvete.




För ett bra tag sedan slänge jag upp och skrev några ord Gorilli's låt, Snorungar.
Då var det prat om att gruppen skulle släppa sin skiva den 25:e september.
Den deadlinen har ju spruckit rätt så jävla mycket skulle jag vilja säga.

Men nu är de tillbaka med en ny låt/singel vid namn "Allting går åt helvete"
Jag hörde låten för första gången i våras om jag inte minns fel, då den spelades i radioprogramet En kärleksattack på svensk hip hop. Men först nu släpps den officielt och för gratis nerladdning.

En riktigt fet låt som riktigt skriker Gorilli. En låt som är så typisk för gruppen som inget annat.
Men det är ingen nackdel, snarare än fördel. Snubbarna kör på sin grej och gör det bra. Jag gillar det starkt!



Ni kan även besöka Gorlilli's hemsida för att ladda ner låten gratis.
Klicka här.

/Rigge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0