Vad glor du på?

Jag fick precis ett mail där det stod att jag har vunnit ett signerat exemplar utav Organismen's gamla ep "Vad glor du på?"
Det är ju lite coolt ändå. Eller kanske inte så lite, då jag har varit ett stort fan utav Organismen musik i flera år så blev jag grymt nöjd. Jag har nog aldrig direkt vunnit något förr, om man inte räknar med någon enstaka kexchocklad på Liseberg.

Vi kanske borde börja lotta ut saker här på bloggen också för att det ska hända saker.
Dock är vi ju inte på den nivån att folk vill ha signerade plattor utav oss ännu. Fan, vi har ju inte ens släppt något i fysiskt format ännu, men det kommer!
Tills dess kan vi ju alltid lotta ut något helt orelevant som någon kanske får nytta utav?

//
Rigge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0