Travie Mccoy

Som ett stort fan utav Gym Class Heroes så blev jag grymt besviken på mig själv då jag upptäckte att jag missat realesen utav Travie Mccoy's solo platta.




För er som varken vet vem Travie eller vilka Gym class heroes är så kan jag informera er om att Gym class är ett sjukt skillat live-rap band.
Travie är rapparen i bandet, och han har nu släppt sitt första solo album.

Jag har inte hunnit lyssna igenom plattan alltför väl ännu, men hittills känns den relativt bra.
Den hade nog varit bättre i mina öron om jag inte saknat Gym class soundet så mycket. Så jag får hoppas på att hela gänget är samlat igen tills nästa skiva.
Plattan heter Lazarus, så spana in den!

För er med Spotify: Travie Mccoy - Lazarus.



För några veckor sedan släpptes första singeln från plattan. Och det spåret som enligt mig är fetast på skivan.
Årets personliga sommar favorit.
Här har ni den.



Ni borde även spana in Gym class heroes grejer, gott folk!

Återigen för er med spotify: Gym class heroes - The quilt.





Tills nästa gång. Ha't bra!/
R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0