Shazaam vs. 2 i styrka.

För ett litet tag sedan så var det fight i Götet mellan de två rap artisterna Shazaam och 2 i styrka.
Och med fight menar jag naturligtvis rap battle.
Jag hade tänkt att dra dit och kolla, men jag sket i det och drog till studion istället.

Nu har de äntligen fått upp filmerna, så att alla vi som var för lata för att dra kan se det.

2 i Styrka VS Shazaam at Ubahn from Victor Jara on Vimeo.


Jag har fan svårt för att bestämma mig för vem som vann (enligt mig själv då). Dock lutar det mot 2 i styrka som var den som fick mig att dra på smilbanden.


Jag låter folket avgöra.
/
R.

 


Kommentarer
Postat av: Di

Shazaam utan tvekan! 2 i styrka låter orutinerad och osäker...

2010-07-08 @ 18:30:42
Postat av: Rigge.

Di:



Vem du än är, efter att ha lyssnat noga och bättre nu i efterhand så är jag faktiskt beredd att hålla med dig.

2010-07-08 @ 22:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0