Så, vad händer?

Fan, jag fick nästan ångest för att jag inte la upp något igår.
Varför? - Inte vet jag, vi har ju inte dirket hunnit få alltför mycket läsare (det kommer) men jag är väl helt enkelt rädd för att slacka. Jag har tendensen att börja slacka på saker jag borde vara aktiv inom.

Har ju inte hunnit skriva så mycket inlägg, men jag har däremot hunnit meddela att saker är på G.
Så vad är på G, förutom Weedspot låtar som droppas titt som tätt?

- Jo, hela Badaboom jobbar på diverse låtar nu inför ett projekt som ni alla snart kommer få ta del utav.
Sedan så jobbar även jag och Joey på en ny Alpha ep tillsammans med producenten, Maks.
Maks kommer att stå för proddandet på hela ep:n, och hans produktioner är allt annat än halvdana.

Ni som är intresserade kan ju alltid spana in Maks myspace:
Klicka här!

Och, tycker ni det låter sooft så kan ni även spana in en annan grupp vid namn Funkalics, där Maks både producerar och rappar, goa grejer.
Klick!




Tills nästa gång, ha't bra!/
Rigge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0