Ny design.

Tillbaka igen efter en kort tids blogg paus. Det har varit mycket nu den senaste tiden, studenten som jag nämnt ett flertal gånger, spelningen på henriksberg osv.
Men, nu är vi tillbaka med glatt humör och en ny design.
Just nu sitter jag faktiskt i studion med Vikke/Enigma. Jag har beslagtagit hans nya laptop medans han själv sitter och mixar lite låtar.

Idag har jag och min gode vän Slobban lagt verser till två nya Alpha låtar. Den ena till Alpha ep:n och en annan som vi ännu är lite osäkra på vad vi ska göra med. Den kanske kommer med på ett mixtape, eller så släpper vi den bara här på bloggen inom en snar framtid. Håll ögonen öppna!

Vad händer mer då?
- Jo, vi har ju alldeless för många låtar som ligger i studio datorn och väntar på att få komma ut känns det som.
Men, de sista bitarna börjar falla på platst och snart är vi redo att släppa ut dem till folket. Vi börjar personligen nästan tröttna på dem, haha.
De ryktas även lite om nya Alpha spelningar, men eftersom inget är spikat ännu så återkommer jag till det då det är mer aktuellt.
Vi är iallafall grymt peppade på att få återta scenen, iklädda skjorta och slips.

Se nu till att sprida bloggen vidare till era vänner om ni gillar.
På återseende./

Rigge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0