A-team.



Jag kom precis hem efter att ha sett den nya A-team filmen tillsammans med min gode vän, Badaboom kollega och den andra halvan i Alpha, Joey.
Ska ni på bio snart?
Isåfall rekomenderar jag A-team riktigt starkt! En utav de bättre filmer jag sett på länge, faktiskt.
Sen att jag är en riktig sucker för den gamla serien från 80-talet ger ju hela känslan ett plus.

Ytterliggare ett plus är ju att A:et i A-team står för, Alpha.
Joey får vara Hannibal, vår backup Slobban får vara B.A. Och jag själv kan ta på mig rollen som Murdock.






Om du gillar effekter, action, explosioner, skottlossningar kryddat med en lagom dos humor. Då är det här filmen just för dig.

Ha't bra gott folk!/
R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0