Alpha Tisdag, ingen vanlig Tisdag!

Gott folk! Läget?

Idag är det Tisdag, dagen efter Måndag. Och Tisdag kommer en tid framöver att betyda: Nya Alpha låtar!
 Yep, det har varit tyst från Badaboom ett tag, men vi har jobbat i tystnad och nu är det första skallet här för att eka ett tag.

Ni som läst bloggen tidigare lade säkerligen märke till vårt Vecko-projekt där vi släppte en ny låt från Badaboom varje vecka. Det här är uppföljaren, men kommer enbart att bestå utav Alpha låtar.

Så tillåt mig att presentera den första låten i en rad: Alpha - Allt jag har (Med. Hampus Sikström)



Alpha - Allt jag har (med Hampus Sikström) by Alpha Badaboom


Mycket annat är även på G... Alpha Tisdag är en liten uppvärmning inför en Alpha ep som vi ska göra i sammarbeta med den Finska producent duon Elfunkk som vi siktar på att kunna släppa i höst/vinter.

Även en Badaboom singel med tillhörande B-sida är under arbete och kommer att släppas inom några veckor.
Sedan får jag inte glömma Dope n Fresh Ep, som är en Ep med Javan & Rod Araya som borde släppas ganska snart efter vårt Alpha tisdag projekt.

Glöm inte att spana in oss på Facebook!

Alpha på Facebook




Kommentarer
Postat av: Daniel Johansson

Damn, han som mixade måste vart snygg!

2011-05-24 @ 15:19:47
Postat av: Joey

Skenet bedrar..

2011-05-24 @ 15:49:16
Postat av: Arayah Carey

Fett! vem prodda yao?

2011-05-24 @ 16:13:41
Postat av: Anonym

En norrman, Jester.

2011-05-26 @ 15:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0