Skunk Fiction.

Ni som följer Basementality Battles via nätet, eller irl, vet säkerligen vem Martin Zamora är.

Personligen tycker jag att han kan vara rätt nice i vissa battles. Men i mp3 format har jag aldrig fastnat för hans rap, faktiskt.

Nu har dock hans Debutmixtape Skunk Fiction släppts. Och efter en relativt snabb lyssning så verkar det faktiskt rätt nice!
Jag ska slänga in hela tapet på mobilen och lyssna igenom på jobbet idag.

Tanka det och se vad ni själva tycker.
Klicka på bilden nedan för att ladda ner:






/Rigge.

Kommentarer
Postat av: David

Zamora var ju värdelös i den där battlen :P Mickelito hade ganska roliga rader!

2011-03-23 @ 21:35:37
URL: http://dpspot.blogg.se/
Postat av: Rigge.

Haha, jag vet faktiskt inte hur han är där.



Kollade inte direkt innan. Ville bara ha upp något relevant för dem som inte hört honom innan.

2011-03-23 @ 23:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0