Labyrint - Hat

 

För bara några dagar sedan så tipsade jag om låten "Kärleken?" med gruppen Labyrint och den tillhörande videon -Som ni kan se här.
Tydligen så fanns det en B-sida av singel med låten "Hat".
Och eftersom att jag redan tipsat om Kärleken så får jag ju göra slag i saken och även låta Hat pryda vår blogg.

Här har ni den:



Personligen tycker jag inte att låten är lika stark som Kärleken. Men den är helt klart värd att lyssna på.
Jag kanske misstar mig, men jag tror att Labyrint har en ny skiva på G. Jag vill minnas att jag hört prat om det, men är inte helt hundra. Dock skvallar ju singeln om att grejer är på gång. Så vi får sitta tålmodigt och vänta.
Det här är rap. Så man vet aldrig när, var eller hur grejerna släpps. Helt plöstsligt finns de bara cirkulerande på nätet.

Det är mycket grejer som kommer nu, och mycket som har kommit. Så jag har en del att slänga upp på bloggen.
Och en lördag som den här passar ju utmärkt då jag är sjuk och inte har annat för mig än att fila på texter och dela med mig av lite svensk rap musik.
Stay tuned.
Jag är inte först med nyheterna, men förhoppningsvis är det någon som läser och upptäcker något som de innan hade missat helt.

/Rigge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0