Seg som f*n

Gott folk!
Som rubriken lyder så har jag varit seg som fan de senaste dagarna.
Men, nu ska jag bättra mig.

Jag har ju tidigare nämnt samlingsalbumet "Evolution" som snart ska släppas.
Och nu är den tredje singeln från plattan här!
Låten heter Fan first och denna gången är det grabbarna i Trainspotters som står för fet rap.
Ni hittar låten på whoa.



Personligen är jag grymt sugen på plattan då alla tre singlarna hittills låter lovande.
Dock gillar jag inte då man får höra alltför många singlar innan plattan kommer, så nu räcker det.

Musik brukar vara som bäst då solen skiner. Så man får väl passa på att lyssna nu, innan regnet kommer och sköljer bort alla sommar vibbar. Jag menar, då någon säger "svensk sommar" så tänker vi väl inte på solsken före skyfall?

Ha't bra folket!/
R.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0