Paz




Och tipsen gällande musik bara fortsätter att strömma in. Det kommer så mycket sjukt bra nu.
Igår kväll efter jobbet så tänkte jag varva ner med lite musik, så jag satte mig och lyssnade igenom Vinnie Paz nya skiva Season of the assassin.

En galet bra skiva som definitivt förtjänar ett antal fler lyssningar. Ni som gillat de tidigare skivorna från Jedi Mind Tricks lär älska det här.
Jag har inte hunnit skaffa några favorit låtar ännu. Men vid första lyssningen så hittade jag några guldklimpar jag fastnade för direkt.







För er med spotify så finns skivan uppe nu: Vinnie Paz - Season of the assassin


R.

Kommentarer
Postat av: Viktor aka Enigma

Shiet hade missat Paz nya grejer. . . Ruggigt feta:)

2010-07-05 @ 16:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0