Låt mig andas ut.

Gott folk, läget?

Någon som hört talas om det kommande samlingsalbumet, Evolution?
Förhoppningsvis har ni gjort detta och sitter där hemma lika spända och förväntansfulla som mig.

Idag släpptes andra singeln från Evolution. Det är Organismen som står för riktigt galen rap den här gången och låten heter "Låt mig andas ut".
En riktigt fet dänga som ni alla borde spana in.
Ni kan höra den på Organismens blogg: Klicka här.




Första singeln från Evolution var Sidewalk's låt "Scream"
Denna låt har det nu släppts en video till. Låten är riktigt bra, videon sådär.
Men den är värd att se och höra!



Som Joey sa då jag visade honom denna låt "Det är typ Mando diao i rap format"

Ha't gött folket!/
R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0