Hur högt?

För ett tag sedan fick jag höra ett rykte om att Thomas Rusiak, Näääk Och Nimo skulle göra ett rock inspirerat rap album tillsammans.
Personligen tyckte jag att detta lät som en dålig idé. Jag har alltid gillat rap med lite rockiga beats, men dessa tre rappare tillsammans på ett helt album? Nja, det kändes inte som min grej.
Dock hoppades jag på att ryktet skulle stämma så att jag skulle få en chans att bli överbevisad. Jag menar, Näääk har ändå växt i mina ögon och Rusiak är en legend. Nimo däremot, han duger.

Men, nu är första singeln från plattan släppt. Så jag antar att ryktet stämmer.
Jag blev faktiskt överbevisa, det här är feta saker! Sen om resten av albumet kommer hålla samma klass, det återstår att se. Men jag kommer definitivt hålla utkik.


Första singeln "Hur högt?" kan ni höra här.



Ha't gött gott folk!/
Rigge.


Kommentarer
Postat av: Lesly Valencia

Hej! nice blogg du har. Visste inte att du sjunger/rappar :)



Hade gött!

2010-06-19 @ 23:04:26
URL: http://leslita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0