Gött i mössan

Yes, på onsdag smäller det. Jag, Joey och Slobban ska som sagt riva av några låtar på Henriksberg. Och nu har jag äntligen lite mer info gällande detta.


Tid: 19.00
Plats: Henriksberg
Pris: 60 kr

Vi kommer som sagt att öppna hela föreställningen, samt vara pausunderhållning under ca 15 min.
Och ett flertal komiker kommer att finnas på plats för lite roast. Yes, gott folk! Det är dags att plocka fram de skadeglada minerna, samt de "Ooooooooh" formade munnarna.
De komiker som kommer att närvara under kvällen är:

Dominik Henzel
Niklas Andersson
Robert Larsson
Riku Kopponen
Shahin Deghani (Krönikör i P4)
Anneli Abrahamsson
Robert Lindberg
Kadir Meral


Så jag hoppas på att vi åtminstonde får se några kända ansikten, såväl som okända.
För oss Facebook nördar så finns ju alltid mer detaljerad info: Klicka för info!
Checka även Gött i mössans sida: Gött i mössan.






Ha't bra gott folk!/
Rigge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0