Ny låt!

Weedgang grabbarna är som jag sagt förut, produktiva som få.
Idag skickade Judas deras senaste track till mig, och det är låter fint. Om nu fint är ett bra ord för boombap.
Tydligen ska boysen kanske spela in ytterliggare ett track i morgon också. Får hoppas att det blir så.

Skaffade en soundcloud annvändare dagen till ära. Men sidan verkar förtillfället leva ett eget liv och vill inte alls tillmötesgå mina krav. Men, story of my life: Datorkrångel.
Men jag tar tag i det i morgon direkt efter jobbet och slänger upp låten här i bloggen för en bekvämare och enklare lyssning.

Men ni kan ju alltid gå in på gubbarnas space och lyssna: Klick här.
Låten heter Dark Clouds och ligger längst ner på spelaren.



Värt att nämna är att Judas gör sin debut som mixare på denna låten. Låter najs för att vara första gången. Big up!

/R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0