Evolution

Soundcloud bråkar fortfarande med mig, därav avsaknaden av inlägg. Hade tänkt slänge upp lite äldre och kanske även lite nyare låtar för lyssning här. Men, som jag sa i förra inlägget så är jag och datorer inte på samma våglängd.

Såg dock en grej idag som jag tyckte var värd att skriva om nu i rushen innan jag ska till jobbet.
Jag har ju vid ett flertal tillfällen nämnt samlingsskivan, Evolution.

Nu har även Expressen uppmärksammat detta och skrivit två helsidor om projektet. Personligen tycker jag det är skitkul att detta uppmärksammas i media, och inte enbart utav internet folket. Svensk hip hop behöver det här!

Ni kan läsa artikeln här: Expressen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0